Підсумки ініціативи “COVID-19 Бізнес-клініка” в Україні

13 грудня були підведені підсумки ініціативи “COVID-19 Бізнес-клініка” в Україні в рамках проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується урядом Німеччини та Європейським Союзом та реалізується GIZ.
” За останній рік бізнес змінився й адаптувався, як ніколи раніше. COVID-19 продовжує змушувати підприємства швидко реагувати на нові потрясіння, одночасно готуючись до майбутнього. Ми всі продовжуємо жити в нових реаліях, і саме «швидкі реакції», «швидкі зміни», «вміння адаптуватися», «вміння бути гнучким» і «змінювати бізнес» це сьогодні «нова нормальність». Підприємці потребують підтримки і в рамках ініціативи COVID-19 Бізнес-клініки в Центрів інформаційної підтримки бізнесу була можливість її надавати ПРОФЕСІЙНО, СИСТЕМНО, у зручних форматах, а головне з цінністю для бізнесу!” – зазначив під час виступу Артём Ващиленко Голова Наглядової ради Мережі центрів інформаційної підтримки бізнесу, директор Центру Підтримки Бізнесу.
“Карантин та пандемія зрештою закінчиться, проте вже тепер варто потурбуватися про майбутнє, оцінити стан бізнесу та перспективи розвитку, продумати нову бізнес-стратегію, прорахувати стратегію ремаркетингу, оцінити перспективи виходу на нові ринки, необхідні технічні рішення, інновації, необхідну зовнішню експертизу та можливості, які сьогодні є доступними для бізнесу”, – наголосила Olya Raku керівниця проєкту COVID-19 Бізнес-клініка” в Миколаєві, заступниця директора Центру Підтримки Бізнесу.
Про те, як відбувався процес реалізації проєкту “COVID-19 Бізнес-клініка” в Миколаєві ми розповіли 7 грудня, а тепер поділимося із вами нашими Історіями успіху та вивченими уроками.
Історія успіху №1
Чат-бот як приклад нового інструменту діджіталізації
За статистикою, 80% запитів клієнтів – однотипні: про доступні програми та можливості, корисні події та навчальні програми, експертів та консультантів, час проведення, тривалість, деталі реєстрації… Ми подумали , чому б не автоматизувати цей процес? Тим більше, коли всі активності на всі місяці проєкту не тільки відомі, але й заплановані, пропрацьовані та запущені (конференції, воркшопи, консультації, тематики, експерти, дати, формати, гайди,..) – це все було доступно для підприємців на момент запуску проєкту.
Як наслідок, чат-бот для проєкту став незамінним помічником у:
записі клієнтів на консультації;
реєстрації учасників на події проєкту;
поширенні інформації про можливості для бізнесу;
інформації про діючі фінансові інструменти;
підвищенні експертності бізнесу з доступною підбіркою бізнес-ресурсів.
і все це у звичному інтерфейсі улюбленого месенджера клієнта
+ елемент маркетингу;
+ інструмент налагодження smart-процесів усередині команди.
Історія успіху №2
Metallurg Hotel: якісніші послуги – вищі позиції на Booking.com
Володимир Самойленко, директор готелю «Металлург Півдня», учасник воркшопу «Плануємо зростання: Сила сервісу» з Анастасією Владичинською (Єдиний сертифікований консультант з побудови системи сервісу в Східній Європі).
Як системно wowнути Клієнтів, результати місячної роботи компанії після тренінгу:
прописана стандартизована процедура та скрипти відповідей на запитання та відгуки клієнтів;
нові послуги в номері для комфорту клієнтів (набори для чаю та кави);
додано рушники та халати;
нові outdoor-послуги (встановлено електромобільну зарядну станцію).
Усі покращення для клієнтів допомогли збільшити рівень задоволеності гостей. Кількість позитивних коментарів та відгуків за один місяць підвищила рейтинг готелю на Booking.com на 4 бали (з 7.7 до 8.1).
COVID-19 Бізнес-клініка в м. Миколаїв
Вивчені уроки:
Візуал – актуальний та необхідний інструмент.
Діджитал – не примха, а вимога часу.
Новий виклик команди – тайм-менеджмент (планувати потрібно об’єктивно).
У випадках, де результат залежить і від 3-х осіб/сторін потрібно орієнтуватися на песимістичний сценарій.
Звітність з GIZ – 80% часу на виконання активностей проєкту.
Повний електронний документообіг – задача 2022.
Чат-бот дав багато, але міг дати в рази більше (про інструмент повинні знати).
Підприємці втомилися від ОНЛАЙНу (факт).
Висловлюємо подяку від підприємців ММСП Миколаївської, Одеської та Херсонської областей уряду Німеччини та Європейському Союзу за фінансування ініціативі “COVID-19 Бізнес-клініка” в Україні, що здійснювалась в рамках проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», та окремо GIZ за якісну та структурну роботу по реалізації даної ініціативи в Україні.
Поділитися на facebook
Поділитися на linkedin
Поділитися на twitter
Поділитися на vk
Поділитися на whatsapp
Поділитися на telegram
Поділитися на skype
Поділитися на email
Поділитися на odnoklassniki