Бізнес-тренінг “Плануємо зростання: Going Digital” – 10 червня

Бізнес-тренінг “Плануємо зростання: Going Digital”

Цільова аудиторія: керівники/ці та власники/ці малого та середнього бізнесу усіх галузей (або делеговані ними менеджери).

Складні економічні умови, в яких на даний момент розвивається підприємництво в Україні, вимагає рішучих дій. Бізнес потребує підтримки і в пріоритеті у кожного власника компанії повинен бути маркетинг та продажі. Це два бюджетоутворюючих “кити”, на яких тримається будь-який комерційний проєкт. Поняття цифрової трансформації бізнесу нерозривно пов’язане з маркетингом. Компанії, які ставлять в пріоритет розвиток та оптимізацію всіх процесів, починають свою цифровізацію з витрат на залучення клієнта і на здійснення продажів. Щоб здійснити цифрову трансформацію бізнесу, не обов’язково переносити його в онлайн площину. Найголовніше, освоїти сучасні маркетингові інструменти.

Власник, заклопотаний поточною операційною діяльністю, далеко не завжди звертає увагу на маркетингове просування. А рекламні відділи в штаті компаній з огляду на свою необізнаність та байдужість, не можуть самостійно впроваджувати ефективні маркетингові інструменти. Як наслідок, більше 60% підприємств відчувають очевидні труднощі. Намагаючись стати більш «цифровими», чимало компаній стикаються з проблемами впровадження сучасних маркетингових інструментів.

Для того, щоб зусилля бізнесу не були марними, а спроби успішними, Центр інформаційної підтримки бізнесу м. Миколаїв підготував тренінг з цифрової трансформації бізнесу, що допоможе власникам бізнесу усвідомити ключові аспекти маркетингового просування, впровадити готові рішення для бізнесу та забезпечити прибуток навіть в умовах економічної нестабільності.

Участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації та погодження від організаторів.

Програма бізнес-тренінгу

Модуль 1

Подання, знайомство з учасниками, збір запитань, на які аудиторії цікаво отримати відповіді.

Модуль 2

Як змінився маркетинг для малого і середнього бізнесу в 2020-2021 році? Дії, які допоможуть зберегти показники компанії і масштабироваться, незважаючи на нестабільну економічну ситуацію

Модуль 3

Маркетинг діагностика бізнесу – що це таке і для чого її використовувати? Конкретні інструменти маркетингової діагностики

Модуль 4

Інструкція з маркетингового аудиту бізнесу для виявлення рентабельних каналів продажів. Масштабування через робочі digital стратегії

Модуль 5

Розподіл обов’язків в команді і методи автоматизації процесів для зростання бізнесу

Модуль 6

Що зараз працює для вашої ніші? Живий діалог з інструментами для кожного учасника з можливістю проконсультуватися.

Зареєструватися