Цінність вашої компанії прямо пропорційно залежить від сервісу: чим краще сервіс, тим дорожче послуги, товари і ваш бізнес в цілому. Відтепер клієнти вирішують подальшу долю вашого бізнесу. Якісний сервіс допоможе зменшити витрати на маркетинг, зарплати, пошук та навчання нових співробітників, а також на утримання відділів по “роботі зі зверненнями та скаргами”. А поганий сервіс може назавжди припинити існування вашого бізнесу, і навіть ідеально налаштована реклама його не врятує.
Запровадження ефективного сервісу є невід’ємною частиною виходу бізнесу з кризи та успішної роботи надалі.
Цільова аудиторія: Керівники/ці та власники/ці малого та середнього бізнесу усіх галузей (або делеговані ними менеджери)
Програма бізнес-тренінгу
Модуль 1
- 10:00 – 11.00
- Як змінилась поведінка Клієнта під час пандемії?
- 11.00 – 11.15 І Перерва на спілкування
Модуль 2
- 11.15 – 12.45
- Що відлякує Клієнта купувати у вас? Як прибрати негативи в роботі з Клієнтом
- 12:45–13.00 І Перерва на спілкування
Модуль 3
- 13:00–14:00
- Як налагодити систему роботи з Клієнтами
Тренерка: Анастасія Владичинська – Експерт №1 з сервісу в Україні, засновник Vladychynska Consulting, автор та викладач Першої в Україні Школи сервісу. Єдиний сертифікований консультант з побудови системи сервісу в Східній Європі за методологією The DiJulius Group. Створює сервіс для компаній майбутнього та включає сервісне мислення. Сертифікована в Customer Experience Executive Academy, США, навчалась в Disney Institute, Ritz-Carlton Training Center і New York Speakers University. Професійний спікер Національної асоціації спікерів Нью Йорку. Суддя Європейських та північно-американських нагород найбільш клієнтоорієнтованих компаній.
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ: https://b24-ckufku.bitrix24site.ua/crm_form24/