Тренінг «Взаємодія з клієнтом»

Тренінг «ВЗАЄМОДІЯ З КЛІЄНТОМ» – це дводенний інтерактивний курс, націлений на впровадження ефективної практичної моделі роботи з клієнтом в компаніях, підвищення якості ведення бізнесу та відповідності європейським стандартам, що дозволить значно підвищити ефективність ведення підприємницької діяльності.

За 2 дні навчання учасники:

1. Отримали робочі інструменті та методикам роботи за напрямками:

− алгоритм взаємодії з клієнтами;

− відпрацювання умінь та навичок, які сприяють побудові ефективних відносин з клієнтами.

2. Почали використовувати найбільш ефективні та результативні технології взаємодії з клієнтами у всіх напрямках.

Поділитися на facebook
Поділитися на linkedin
Поділитися на twitter
Поділитися на vk
Поділитися на whatsapp
Поділитися на telegram
Поділитися на skype
Поділитися на email
Поділитися на odnoklassniki
Підписатись на оновлення сайту