Центр підтримки бізнесу підготував для вас посібник «Антикризовий маркетинг 2020»!

Next normality для бізнесу ⚙️ . 2020-й для всіх став роком надзвичайної турбулентності, легкого хаосу, обмежень та кардинальних змін. Єдине, що залишається стабільним – стан невизначеності. Криза триває, ринки змінюються, так само як і склад та структура ринкових гравців. Бізнес може не підлаштовуватися, виживання не є зобов’язанням 😏. Але підприємці, які хочуть залишитися на ринку та наростити потужності в умовах турбулентності, повинні прийняти одну просту істину – бізнес, як і самий продукт просто не може НЕ трансформуватися⚡️. У багатьох підприємців постає питання: що робити з бюджетами на маркетинг та рекламу в кризовий період?👀 Але насправді питання набагато глибше. Нові підходи у роботі з клієнтами, оновлена цінність економічного блага та нові бізнес-процеси – такий мінімальний порядок дій на найближчий час для кожного підприємця.

Реагуючи на виклики ринку та в намаганні підтримати підприємців, які ставлять в пріоритет розвиток та оптимізацію всіх процесів🛠, Центр інформаційної підтримки бізнесу м. Миколаїв підготував посібник «Антикризовий маркетинг-2020».

Правильне розуміння ключових маркетингових рішень дозволить бізнесу:

🔹 оперативно реагувати на поточні зміни;
🔹 визначати нові ніші;
🔹 покращити вже існуючі продукти/послуги, створити за потреби нові;
🔹 знайти резерви та нові точки росту.

Звісно, у рамках одного посібника неможливо охопити всю методику використання маркетингу у кризових умовах. Важливо відповідально підходити до дослідження ринку🔎, тестувати всі доступні інструменти⚒ та не боятися впроваджувати нові рішення💡

Вже сьогодні, використовуючи представлені у посібнику рішення, кожен підприємець може зробити перший крок до зміни свого бізнесу на краще!

Посібник розроблено за підтримки ЄБРР та ініціативи Європейського Союзу EU4Business🇪🇺

👨🏼‍💻 Для отримання додаткової інформації з антикризового маркетингу, звертайтеся до автора матеріалів Посібника – Ярослава Трофимова (Yaroslav Trofimov), керівника School of Effective Marketing, маркетолога, консультанта, фахівця з брендингу та популяризатора маркетингу.

Поділитися на facebook
Поділитися на linkedin
Поділитися на twitter
Поділитися на vk
Поділитися на whatsapp
Поділитися на telegram
Поділитися на skype
Поділитися на email
Поділитися на odnoklassniki
Підписатись на оновлення сайту