Next normality для бізнесу ⚙️ . 2020-й для всіх став роком надзвичайної турбулентності, легкого хаосу, обмежень та кардинальних змін. Єдине, що залишається стабільним – стан невизначеності. Криза триває, ринки змінюються, так само як і склад та структура ринкових гравців. Бізнес може не підлаштовуватися, виживання не є зобов’язанням 😏. Але підприємці, які хочуть залишитися на ринку та наростити потужності в умовах турбулентності, повинні прийняти одну просту істину – бізнес, як і самий продукт просто не може НЕ трансформуватися⚡️. У багатьох підприємців постає питання: що робити з бюджетами на маркетинг та рекламу в кризовий період?👀 Але насправді питання набагато глибше. Нові підходи у роботі з клієнтами, оновлена цінність економічного блага та нові бізнес-процеси – такий мінімальний порядок дій на найближчий час для кожного підприємця.
Реагуючи на виклики ринку та в намаганні підтримати підприємців, які ставлять в пріоритет розвиток та оптимізацію всіх процесів🛠, Центр інформаційної підтримки бізнесу м. Миколаїв підготував посібник «Антикризовий маркетинг-2020».
Правильне розуміння ключових маркетингових рішень дозволить бізнесу:
🔹 оперативно реагувати на поточні зміни;
🔹 визначати нові ніші;
🔹 покращити вже існуючі продукти/послуги, створити за потреби нові;
🔹 знайти резерви та нові точки росту.
Звісно, у рамках одного посібника неможливо охопити всю методику використання маркетингу у кризових умовах. Важливо відповідально підходити до дослідження ринку🔎, тестувати всі доступні інструменти⚒ та не боятися впроваджувати нові рішення💡
Вже сьогодні, використовуючи представлені у посібнику рішення, кожен підприємець може зробити перший крок до зміни свого бізнесу на краще!
Посібник розроблено за підтримки ЄБРР та ініціативи Європейського Союзу EU4Business🇪🇺
👨🏼💻 Для отримання додаткової інформації з антикризового маркетингу, звертайтеся до автора матеріалів Посібника – Ярослава Трофимова (Yaroslav Trofimov), керівника School of Effective Marketing, маркетолога, консультанта, фахівця з брендингу та популяризатора маркетингу.