Відбувся третій воркшоп в рамках ініціативи “COVID-19 Бізнес клініки”

2021 рік став справжнім випробуванням для тих підприємців, що вижили. Той, хто протримався в 2020 році, зрозумів, що в поточних реаліях ринку ті схеми, які раніше давали результат, не працюють. Показники різних видів бізнесу стали полярними – хтось отримує надприбуток, а хтось навпаки, зазнає збитків. У чому полягає секрет бізнесу, що вижив? – у швидкій адаптації.
Возможно, это изображение (1 человек, экран и текст)
Возможно, это изображение (текст «zооmконференция тов технологи... Vlad Anna Dubasova катерина Marketing артур крамаре... вольський лля... участники(48 qнайтиучастника 07 20 · (соорганизатор) Mykolaiv соорган низатор) каталоге, который есть Alex_777 количество товара вналичии; -каналы трафика (таргетированная, контекстная реклама блог, видеоканал т.д.); -стоимостьлида (заявки); лидов каждого канала; бюджет каждого канала трафика день, за ключевые метрики примере интернет-магазина Û пригласить ыкл.весьз Planning for Future Growth заказ (покупку); ковид "выкручи ивались" ыбылав конверсия лида ек; товар; отправок; возврата повторную покупку; окупаемость прибыль. образования ивоспитания. шурденко марія михайлвна»)Возможно, это изображение (1 человек и текст)Саме з цими інсайтами розбиралися сьогодні з провідною експерткою у сфері маркетингу та цифрових інструментах просування, – Іриною Кнорр. Ще один воркшоп “Плануємо зростання: Going Digital”, що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, позаду.
Рухаємося далі 🚀)
Чекаємо на вас на нашому наступному бізнес-тренінгу “Плануємо зростання: Нові ринки”, який відбудеться онлайн 8 липня 2021, реєстрація за посиланням https://b24-ckufku.bitrix24site.ua/crm_form22/
Поділитися на facebook
Поділитися на linkedin
Поділитися на twitter
Поділитися на whatsapp
Поділитися на telegram
Поділитися на skype
Поділитися на email
Підписатись на оновлення сайту
Loading