Чи є в Україні корпоративна культура та культура сервісу, чи бізнес та підприємства клієнтоорієнтовані?

Чи є в Україні корпоративна культура та культура сервісу, чи бізнес та підприємства клієнтоорієнтовані?
Про це та багато іншого говорили сьогодні під час фінального бізнес-тренінгу в рамках COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ Миколаїв “Плануємо зростання: сила сервісу”.
Під час тренінгу Анастасія Валадичинська детально розібрала кейси та моделі поведінки при різних ситуаціях формату “надавач послуг – клієнт”. Учасники дізналися про наступне:
📎 Як змінилась поведінка Клієнта під час пандемії?
📎 Що відлякує Клієнта купувати у вас? Як прибрати негативи в роботі з Клієнтом
📎 Як налагодити систему роботи з Клієнтами.
“Запровадження ефективного сервісу є невід’ємною частиною виходу бізнесу з кризи та успішної роботи надалі, – зазначила Анастасія Владичинська.
Дякуємо всім хто брав участь в бізнес тренінгах, впевнені що всі отримали інформацію, яка допоможе підтримати та надалі розвивати бізнес.
Захід був організований Центром Підтримки Бізнесу, в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
Поділитися на facebook
Поділитися на linkedin
Поділитися на twitter
Поділитися на vk
Поділитися на whatsapp
Поділитися на telegram
Поділитися на skype
Поділитися на email
Поділитися на odnoklassniki
Підписатись на оновлення сайту
Loading