Чи є в Україні корпоративна культура та культура сервісу, чи бізнес та підприємства клієнтоорієнтовані?
Про це та багато іншого говорили сьогодні під час фінального бізнес-тренінгу в рамках COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ Миколаїв “Плануємо зростання: сила сервісу”.
Під час тренінгу Анастасія Валадичинська детально розібрала кейси та моделі поведінки при різних ситуаціях формату “надавач послуг – клієнт”. Учасники дізналися про наступне:



“Запровадження ефективного сервісу є невід’ємною частиною виходу бізнесу з кризи та успішної роботи надалі, – зазначила Анастасія Владичинська.
Дякуємо всім хто брав участь в бізнес тренінгах, впевнені що всі отримали інформацію, яка допоможе підтримати та надалі розвивати бізнес.
Захід був організований Центром Підтримки Бізнесу, в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.